organikirmik Tetagil ve dentigel kullanıyorum ama azılara çok da etki etmiyor :( şu yasaklı jellerden kullanmak istemiyorum hiç. Başka seçenek var mı? Karanfil denemiştim bi kere etki etmemişti sanki ama yine denicem