seyma0661 benim bildiğim bebekler 9. Aya kadar ek gıdayı öyle aman da aman yemiyorlar ve zorunlulukları yok, ana besin anne sütü veya mama oluyor, her bebek ek gıdayı löp löp götürmüyor şahsen benimki öyle hem diş çıkıyor hem atak geçiriyor karnını doyuracak kadar ek gıda yemiyor.