mamacitaa_ Boy, kilo ve yaşıma göre günlük almam gereken kalori miktarını hesaplıyorum . 1.72 boyundayım ben günlük almam gereken kalori miktarı 2000 mesela benim. Eğer günlük 2000 kalori alırsam kilo almam da vermem de. Üstünü alırsam kilo alırım kalori açığı bırakırsam daha az alırsam kilo veririm mantık sadece bu :) ben sağlıklı ve yavaş şekilde zayıfladım. Günlük minimum 500 kalori açığı bıraktım bazen tabi 1000 falan da oldu. Her şeyi yiyin için hamur işini ve şekeri minimuma indirin sadece. Su içiyorum günde yarım saat yürüyüş yapabiliyorum çünkü oğlum küçük hem o temiz hava alıyor hem bana fayda oluyor. Dediklerimi uygularsanız aç kalmadan zayıflayacaksınız ve kolay olduğunu siz de göreceksiniz . Zayıflamanın basit olduğunu fark ettim hamur işi ve şekeri keserseniz ki ben tamamen kesmedim sadece azalttım, gerçekten kilo vermek kolay :) çok teşekkür ederim inanıyorum siz de yapacaksınız son günlerde iştahımda artış olmuştu nefsimi tutmayı öğrendim hedefe adım adım ilerliyorum. Siz de çok güzel gelişme kaydetmişsiniz helal olsun 💕 fazlasını yapabileceğinizi biliyorum biz istersek her şeyi başarırız 🩷 bu arada eksilen özgüvenim geri geldi. Lafım yanlış anlaşılmasın kilolu olmak özgüveni eksilten bir konu değil her halimizle her kiloda güzeliz ama beni gören insanların sözleri herkesin kilom hakkında yorum yapması beni derinden yaralıyordu. Kendimi çok daha iyi hissediyorum artık çünkü eskisi gibi yapamıyorlar