Yaz boyu hergun parka çıkanlar gerçekten yine hergun çıkıyormusunuz havalar buz gibi oldu ben altı gündür oğlumla evdeyim nerdeyse zaten kendimi iyi hissetmiyorum enerjimde yok siz hergun evdemisiniz soğukta hergun çıkaranlar yorum yapmasın evde olanlar çıkamayanlar yorum yapsın evde günü nasıl değerlendiriyorsunuz etkinlik vs 4 yaş çocuk için neler yapabiliriz