Herkese günaydın
Arkadaşlar 1,5 yaşında oğlum var 3 ay Cerazette kullandım çok kanama yaptığı için eylülün 15’i gibi bıraktım son adet tarihim 4 Eylül hala adet olmadım cuma günü test yaptım negatif çıktı ama bu sabah inanılmaz bir mide bulantım var acaba hamile olabilirmiyim ilacı bıraktıktan sonra 2 kere ilişki oldu geri çekilme ile ( bu bir korunma yöntemi değil biliyorum ) eğer hamile olsam yaptığım testte çıkarmıydı