monica50 iki çocuklu olup ikisinde de aynı yolla ilerlemesine rağmen çok farklı beslenme alışkanlıkları olan arkadaşlarım var ya. Karakter meselesi bence denk geliyor sadece. Tabii herkes nasıl aklına yatıyorsa onu yapsın, ben 1.5 ay 3 gün kuralı uyguladım hala bazı besinlerde uyguluyorum ömrü billah yiyecek yemek zaten acelemiz yok