ebeka Bebeğim 7 aylık oldu 3 gündür bezlerinde çok az çiş almaya başladım çok yapardı Ek gıda + emzirme devam ediyor Su içiyor 3 gün önce emeklemeye başladı acaba terliyor öyle mi atıyor suyu Başına gelen bilgisi olan var mı