Noldu birden anlamadim gayet neşeli ve saglikliydi her gün yatmadan mamasını yedirip yatiriyorum bugünde yine aynı sekilde mamasini yedi bitirdi 2 dakika geçmeden üstüne başına kustu ilk defa oyle kustugu icin gegirirken midesinin bulandigini düşündüm yeni yediği icin sonra üstünü başını degistirdim midesi boşandığı icin bidaha mama yaptim aradan yarim saat geçmişti bu aralikta yediği gibi yine kustu hemen üstünü değiştirip doktora götürdük salgın var dedi ilaç yazdı eve geldi şimdi yine uyandi aç uyuduğu icin ona uyandigini düşünerek yine yedirmek istedim biraz yedi sonra yine arkasından kustu ilk kustugunda ateşi yoktu ama şuan biraz var neyin salgını bu ne oluyo birden nasıl geçer en hızlı sekilde cevaplarını bekliyorum arkadaslar