Merhabalar, yaklaştık 18 gün önce sezaryan doğum gerçekleştirdim. 2 hafta olmasına rağmen sütüm yeteri kadar gelmediği için mama takviyesi yapıyoruz. Bu zamana kadar hipp organik, aptamil prosyneo ve bebelac gold kullandık ve hepsi de kabızlık & gaz sancıları yapıyor. Allah aşkına bilgisi olan yardımcı olsun ne yapmam gerekiyor her gece gaz sancılarından uyutamıyorum 🙏🏻🥺