patiseverana Saat 11 den beri uyutmaya çalışıyorum bana mısın demiyor ya gazını çıskrttırm tuvaletini yaptı emdi de ben anlamadım neden uyumuyor nasıl dayanıyor 26 günlük daha ya 🙄😬
ebuhat patiseverana benimki de 27 günlük aynı dertten bende muzdaripim 10 uyuyor geri uyanıyor gazı falan da yok uyumuyor bu kadar uykusuz nasıl duruyor hayret ediyorum
ikiierkekkannesii patiseverana bizde 32 günlüğüz başından beri asla uyumuyor surekli ağlıyor önceden memede uyurdu şimdi oda yok meme almak istemiyor bile 🙄🥹 aşırı gazi var karni gürül gürül dusuyor kolik bebek benimkisi birde süt alerjimiz var 🥹
UrbanMom patiseverana 26 aydan bildiriyorum hala uyumaktan nefret ediyor 😂 tabi gece beslenmesini filan kestim eskiye gore daha rahatım ama yenidogan en zor aniydi bıraksam sabahtan akşama kadar duracaktı yani. Şimdide uyumak istemediğini direkt belirtip benim uyumama da engel oluyor milletin yenidogani gözünü açmadan uyuyormuş halbuki
patiseverana muhendissanne mam vermedim hiç ama 90 ml süt içti ekstra emdi doymama durumu var mıdır ki
patiseverana ebuhat ben de şoklardayım nasıl dayanıyor alıyorum uyutuyorum kucağımda dalmış gibi oluyor hop ağlayarak uyanıyor bir daha ıkınıyor falan
patiseverana emneyldzlarr o zaman derim ki belki büyüdü artık şimdi çok ufak geliyor iki saat uyuması bir saat emmesi gerekiyor deyip duruyorlardı e hani uyku 😃
buketadenatalay 16 günlük 2 gecedir mahvoldum. Emziriyorum altını değişiyorum gazı çıkıyor çıkmıyor eh işte memede uyuyor beşiğe koyunca viyaklıyor gözler açılıyor beyaz gürültü emzik fayda etmiyor dün biraz iyiydi uykusu ama ben bitkin düşüyorum
elifyakar3504 buketadenatalay benimde 27 günlük bi gün uykusu iyiyse diğer gün uykuları 20 dk 30 dk bide erkek bebek gazlanmaya başladı. Kucağımda ayakta uyutabiliyorum. Belim sırtım başım çatlıyor
tuba5555 buketadenatalay bende öyleyim bugünden beri emzir yatır 5 dk duruyo durmuyo 24 günlüğüz belimi hissedilmiyorum artık hiç bişe yapamıyorum çamaşır zor astım
havvaya buketadenatalay kalem suresi 51-52. Ayetlerini açıp dinletin. Oğlum yeni doğduğu zaman hafif bir kolik durumu vardı. Onları dinleyince rahatlıyordu.
visneli ikiierkekkannesii bizdede aynısı oluyorda nasıl amladınız kolik oldupunu bizimkide uyanık kaldığı müddetçe hep ağlıyor çok gazlı bir bebek
patiseverana ikiierkekkannesii ayy geçmiş olsun İnşallah geçer kolikliği ya bizimki kolük değil ama durmuyor anlamadım ben de 🥹
buketadenatalay ikiierkekkannesii ayy sizinki daha zor Allah yardımcınız olsun 😪 yanınızda destek olan birileri var mı
visneli patiseverana 39 günlüğüz zaten gaz ağrısı çok vardı şimdide kakasını yapamıyor gece sıfır uyku uyudu
patiseverana visneli herkesinki uyumuyormuş anladığım kadarıyla korktum ben 6-7 saat uyumamazlık nedir ya bebesin sen 🫣🫠
bss977 patiseverana birebir aynı durumu yaşıyorum şimdi foruma yazmaya gelmiştim. 26 günlüğüz sabah 9-10gibi uyanıyor öğlen3-4e kadar uzun uyku uyumuyor. Memede uyuyo yatağına koyuyorum 20 dl sonra uyanıyor
patiseverana bss977 40 gün böyle okumuş sonra değişir diyorlar ama sanmıyorum da değişik bu kadar zaman uykusuz biz dayanamıyoruz nasl dayanıyorlar anlamdım
karahan1234 bss977 memede uyuyunca gazını çıkartıyormusunuz merak ettim ben öyle yatırsam reflü sanırım ya kusuyor yada uykudan uyanıp çıkarana kadar uyumuyor huzursuz oluyor
muhendissanne patiseverana bence mama denemelisin çünkü sütün sulu olabilir ve doyurmuyor olabilir mamadan sonra uyursa bil ki sulu ve sütün kalitesini arttır.
ikiierkekkannesii patiseverana belki düzelir kuzum rabbim herkesin yardımcısı olsun ağzı var dilleri yok acaba nereleri ağrıyor yavrucaklarin