Kızlar 2022 yılında v8 almıştım şimdi halı başlığı falan bozuldu ve bataryası da bitmek üzere şu an ve sekiz üretimi durmak üzere bitmiştir belki de bilmiyorum gen 15 ya dav12 alayım diyorum ama fiyatları çok yüksek acaba yurt dışı mı alsam kaçakçılar Çarşısı ndan falan biliyorum garantisi yok bir sorun yaşadığım zaman elimde patlar ürün ama Türkiyesi de çok pahalı yurt dışı alıp memnun kalan bir sıkıntı yaşamayan var mı