Senin enerjin ona geçtiği için oda mutsuz oluyor . Öncelikle ağlamayı bırakın. Hiçbir bebek kolay değil daha doğrusu bebek bakmak kolay değil. Evet bende eşimden ayrı yatıyorum her türlü bakımını ben yaparım zor bilirim. Ağlıyorsa uyumuyorsa derdini anlamaya çalışın. Fön sesi açıyorum ben öyle uyutuyorum farklı yöntemler deneyin. Sen ağla o ağla birşey değişmez