Mlkee benim de 2 aylik bi kiz bebegim var. Bizimde nerdeysee 3, 4 gunlukken baslayan minik sivilcelerimiz oldu. Ilk bas sicaktan, isilik veya anneden gecen hormonlardandir vs diye dusundum ancak gun gectikce artmaya basladi. Sac diplerinde kulak arkalarinda ense ve boyunda da cikmaya basladilar. Ama vucudunda yoktu hic. 40indan sonra o sivilceler kabuklanmaya basladi (konak diyorlar) cildiye doktoruna goturdum yuzu cok kuru oldu. ilk once nemlendirici krem verip yolladi bir aciklama yapmadi. Cocuk doktoruna goturdum sikayetleri anlattim normal dedi Takip et, ilerleyen gunlerde kakası degisecek mi? Gaz, emerken huysuzlanma, kusma basliyor mu? Bizim zamanla o sivilce sikayetlerimize bunlar da eklendi. Tam 2 aylik olunca da kaka da ipliksi kan gördük. Ama ben arastirdigim kadari ile sut alerjisi belirtileri bunlar.
Dilerim ki, sizinki yalnizca isiliktir :( bi cok postta buna benzer sikayetleri okudukca üzülüyorum. Neden bebeklerimiz bu durumda diye...