az önce ağladım rahatladım biraz kızlar sizlere sorayım dedim😔 26 aylık kızım doğduğundan beri aşırı aşırı ağlak bir bebek uykusu düzeldi dediğim an geri başa sarıyoruz geçen hatta post açmıştım yanımda uyuyo rahat ediyo diye ama yok eskisine döndü saat 10dan beri uyutmaya çalışıyorum yok yatağı görünce çığlık çığlığa bağırıyor hadi uyuyalım dediğimde çığlıklar komşulardan okadar utanıyorum ki sürekli çocuğun nesi var dün çok ağladı diyip duruyorlar psikolojik olarak çöktüm ağlamadan rahat edemiyorum artık kendim mi psikologa gitcem yoksa çocuğu mu götürcem bilmiyorum kızlar😩