Kızlar Kızım 3 yaşına girdi hala geceleri çok sık uyanıyor bazen korkarak ağlayarak bazen rahat yatamıyor sağ sola dönerken illa uyanır mızmızlanır suan saat 1 gene uyandı huzursuz 😠 yaaa emzirmeyi bırakınca deliksiz yatar derlerdi bizimkisi hala Bebek gibi çok sık uyanıyor napmam lazım anlamadım sabah zaten erken kalkıyor 8 gibi gecede çok uyanıyor bizde napcsgımızı şaşırdık