ogedayinannesi büyük oranda doğru. :) Eşim de terazi. Yumuşak başlı, kibar, fazlasıyla sakin, oldukça kararsız, dış görünüşüne özellikle giyimine önem veren, eşya kullanımında titiz, toplu, hareketli biri. Benim için en olumsuz yönleri dert dinlemekten hiç hoşanmaması, sorunları görmezden gelirse ortadan kalkacağını düşünmesi, tez canlı olması.
Genel olarak güzel bir burç. 🙂 Papatya5801