Minniemouse12131415 2,5 aylıktı yaptırdığım da. Aralık doğumlu, kış ayı olduğu için bence çok rahat ettim. Pişik vs olmadı. Dönmeyi bilmediği için de 1 hafta gibi bir sürede iyileşti. 5 gün boyunca karton bardak koyduk, koymanız gerekiyor çünkü hem bez yapışmıyor hemde kaka değmiyor. Enfeksiyon kapmamış oluyor. Doktorumuz krem vermişti bir de onu pipinin ucuna dokundurup o şekilde bardaklayıp üstüne bezini bağlıyorduk. Sünnet olduğu ilk gün bezini değiştirken çok ağladı o kadar. Daha sonra hiç ağlamadı. Ben çok kucağıma almadım yani gerekmedikçe. Hep yatırdım. Bence o yüzden de çok ağrısı olmadığını düşünüyorum. 5 günün sonunda bardak koymayı bıraktık oturma banyosuna geçtik. Bu da çok önemli. Belden aşağı yada komple sen nasıl istersen önemli olan pipinin suya temas etmesi, normal banyo yaptırdığın su derecesinde oturma banyosu yaptırdık. Yaklaşık 10 dakika falan öyle tuttuk. Bunu da 1 hafta yaptık. Kremi bu süre de hala kullanmaya devam ettik. Banyo süresi de bitince baktık iyileşmiş kremi de bıraktık. Öyle geçti gitti çok şükür. Şuan 10 aylık🧿 Gözümde çok büyütüp çok korkmuş aşırı da stres olmuştum ama hiç öyle olmadı. Seninde öyle olacak inşalllah. Hiç stres olma hemen geçiyor 🌸