Kızım 2 aylık ve yaklaşık 2 aydır kullanıyoruz hiç dolaba koymadık. Bende şimdi okurken öğrendim bu detayı. Eczanede de buzdolabından çıkmıyor, raftan veriyorlar. Pekmeze benzer bi koku var ama ilk günden beri koku aynı. Sizinkinin kokusu tarihi geçmişse belki bozulmuştur. Bu mevsimde kavurucu bir güneş yok, evler çok sıcak olmuyor gündüz. Sanmıyorum dışarda kaldığı için bozulsun. Ağzı açık kalmış olabilir mi bi süre?