Kızlar son zamanlarda oğluma duyduğum sevgi içime sığmıyor. Konuştukça beni sevgiyle kucaklayıp annecim dedikçe sürekli soru sordukça kendi başına oyunlar kurdukça yeni birşeyler öğrendikçe duygusallaşıyorum. Büyüyor bireyselleşiyor karakteri gelişiyor dünyayı tanımaya başlıyor artık daha iyi anlaşıyoruz falan çok farklı hissediyorum 🥲 2,5 yaş anneleri var mı benim gibi olanlar ?