hunilimomy Melissaa36 siyah turpun icini oyup bal koyup sabaha kadar suzduruyorum sabah icinden süzülen suyunu iciriyorum
Boncuk_06 Melissaa36 kaç yaşında çocugunuz acaba tereyağpekmez 5 dakikada kesiyo 2.5 yaşında kızım var hasta olduğunda hep böyle yaparım geçer ilaç kullanmayz gecmis olsun
Boncuk_06 ondabundasundadir kusura bakmayın yeni gördüm mesajınızı 1 tatlı kaşıgı tereyağı eritin iyice üzerine 2 tatlı kaşıgı pekmez katın 2 3 dakika kaynatın ılıyınca verin çocuğunuza
ylz311_ Elma sirkesi bal limon çok az tarçın ılık şerbet yapıp içiriyorum bize çok iyi giliyor birde buhar veriyorum serum fizyolojik