hellowri 
şöyle göstereyim bebişimin üstündeki yeşili temudan almıştım doğmadan önce öyle bi hevesle. o kadar kullanışlı ki inanamazsın hiçbir yeri açıldı derdi yok sıcacık tutuyor ama mevsime göre yanlış beden almışım birkaç kere daha giyer sonra küçük gelir diye ebebekten lacivert olanı aldım büyük büyük seneye de giyer kesinlikle astronot tulum tavsiye ederim