mhe7 canım benim de öyleydi, sütün çoksa ondan bebek yutamıyor olabilir. Memeyi vermeden biraz elle sağ, makinayla sağıyorsan 20-30 gibi düşün. Memeyi verirken alttan ve üstten baskı yaparsan süt daha düzenli gidiyor. Bir de zaten göğüslerin terbiye olup bebek azcık büyüyünce yutması gelişince geçiyor. Kolay gelsin. 💐