seydanurr54 Biz de 3 ay 10 günlüktü iki dişimiz patlatı şuan 4 aydan gidiyoruz devamı gelecek sanırım aşırı huysuz
KaderK wewee Bizimde ateşimiz oldu hatta dün 2. Patlattı doktora götürdüm canım şikayetlerimi belirttim diş olduğunu söyledi zaten alt damağa bakınca belli oluyo kızarıklıkdan