banumeral23 gnsmm inan eğitim sonuna kalmadı 3. Gun gayet uyuyordu yanında oturuyodum o uyuyodu bizim sıkıntımız aslında uyku değildi hamakta uyuyordu bebegim yatagına asla yatmıyordu hamak 2. Gunde kaldırıldı ve 3. Gun oğlum yatagında sorunsuz uyuyodu