beyzanurtoz Kızlar bebeğim 25 günlükk biliyorum çok erken zatn şuan tutmuyor ama çok ağzı açık karnı tok olmasına rağmen sürekli ağzında birşeyler olsun istiyor oyle uyumak istiyor biberonu bile çekersem hemen uyanıyor fikir verin lütfen 🫣🧡
ikierkekanasii beyzanurtoz 1 yaşında oğlum asla emzik tutmadı keşke doğar doğmaz verseydim şimdi 1 yaşında ağzında meme duracak öyle uyuyacak perişan oluyorum geceleri 🥲
dygskerem beyzanurtoz ver canım bişey olmaz ben doğurduğum gün verdim hiç meme reddi falan olmadı ikisini ayırt ediyolar merak etme geç bile kalmışsın
seyma0661 beyzanurtoz ben dokduğdan 3 gün sonra vermiştim şuan 7 aylığız sadece uyurken veriyorum derin uykuya dalınca atıyor ağzından
edaglr Ben doğduğundan beri veriyorum uykuya dalması daha kolay oluyor bence bebekler doyduğunu hissetmediği için hep emmek istiyor
2prensesannesi30 beyzanurtoz emzik denicek sin benim büyük kızım tuhaf bir emzik tuttu şuan satışta yok 😅
beyzanurtoz ikierkekanasii keskeee inan çok zor eşim diyorki verme falan ama tutarsa hemen vericem ben asla uyuyamıyorum bide aç zannediyorum sürekli🤣
beyzanurtoz 2prensesannesi30 deniyorum inan 🤣tutmuyor ama maması bitince vs göğsümde uyuyorrr hiç bırakmak istemiyo 🫣🧡
cokbilmismom beyzanurtoz ben direk hastanede vermediğime çok pişman oldum. 20. Gün falan vermeyi denemiştim tam 5 tane emzik denedim hiç birini tutmadi velet 😂😂
sakdas beyzanurtoz bende böyleydim çok iyi anlıyorummm.. 😅 3 farklı çocuk uzmanına gittim birisi profesör ve hepsi emzik vermem gerektiğini söyledi. 2 aylıkken vermeye başladım, çok tutmuyo ama kurtarıcılığı oluyor
denizalismom beyzanurtoz doğar doğmaz da veren var bir kaç Gün sonra da . Ben birkaç gün sonra vermiştim ama kabul etmedi tutmadı bi türlü
KendiEvimdeDeplasmandayim beyzanurtoz doğduğunda hastanede verdim ben hemen beni emmiyodu doktor emme refleksi gelişsin diye ver dedi sonra yine emmedi 😂 emziğe bağımlı değil ama uykuya geçişte alıyor sonra bırakıyo
Tugcebb beyzanurtoz ne kadar doğru bilmiyorum benim düşüncem ama 1 aydan önce bence meme reddi yapıyor. Hali hazırda emme düzenini oturduktan sonra verilmeli diye düşünüyorum. Ben 10. Günde verdim ama zaten zor emen bir bebekti. Emzikten sonra biberonu da zor verdim bırakın memeyi 😂 tamamen ona bağlamıyorum meme reddini ama etkisi olduğunu düşünüyorum. Verip meme reddi yapmayan anneler yazarsa daha aydınlatıcı olur 🌸 1 aydan sonra da emziği kabul eden var mı gerçi onu da bilmiyorum
yagmurum12 beyzanurtoz 3 aylıkken verdim ve meme reddi yaptı.. O gün bu gün sağarak besliyorum. Şuan 8 aylık 🥲