Kızlar bebeğim 7 aylık olmak üzere eşim tır şöförü evde sadece ben bebeğim kalıyoruz genelde bebeğim bana çok bağlı halliyle dışarı çıktığımızda bi yere gitiğizde sürekli mız mız ağlıyo kimsenin kucağına gitmiyo sevmelerine izin vermiyo çığlık kıyamet ağlıyo çok yoruyo beni napabilirim bu durum için