durubalci gelişimi iyiyse baş çevresi bundan sonra yavaş büyüyecektir 44 u görür en fazla yaşına kadar yinede nörolojiye bı görünebilirsiniz içinizin rahat olması açısından bizde gelişimi iyi minimalda olsa büyüme olduğu için bı sknti görmedi doktor kilo içinde ne yaptysak olmadı ek gdiaya geçtiğimizde beri ilk ay tadimlari güzel yaptı onun dışında bir öğün bişey yememistir sadece mama. Yanlız 2-3 gündür ağzını aciyo iyi kötü biseyler yedirmeye çalışıyorum yine gün boyu yedikleri bir öğün eder mesela bugün yarım kase tarhana içti 15 tane üzüm yedi 10 tane makarna yedi bir dilim elma miktar olarak çok az değil mi bu benim için şükürluk bısey asla yemezdi abartmıyorum sürekli teklif ediyorum artık neyi ne kadar kabul ederse. İnşallah toparlarlar bı an önce