3 yaş devlet anaokulu öğretmen çok sert ve çocuk korkuyorum diyor. Çocuklar sınıfta birbirine vuruyorlarmis. Bir kez oğlumun sulugunu çocuğun biri yere atmış bizimki de sinirle niye attın diye vurmuş. Öğretmen konuşalım diye mesaj atmış. Çıkışta gittim sanki beni dövecek gibiydi. Yüzüme dahi bakmadı. Zaten sınıf içi çok sert biri. Kapıda bana çantamı alıp istifa edeceğim bıktım dedi. 3 yaş yormuş yani. Öğretmen ücretli öğretmen bu arada. Başına gelen var mı. Sankj oğlumu öldürecek gibiydi