Arkadaşlar oğlum 3 yaşına girecek fakat hala geceleri bebek gibi sürekli süt içmek için uyanıyor ve devam sütü içiyor ve bu beni de onu da çok yıpratıyor bir de süt kabız yapıyor. Doktor sütü bıraktırmam gerektiğini söylüyor gece beslenmesi için, sütü sulandırarak ver diyor var mı yapan önerisi olan sütü bıraktırmak istiyorum da