İyi akşamlar bebeğim 6.5 aylık emiziriyorum 40 ım çıktiktan sonra regl oldum ilk iki ay düzenli bir şekilde kanamam oldu sonrainda gecikmeler ve hep kahverengi lekenme tarzinda adet oldum kanama şeklinde olmadı normalde iki gün önce adet olmam lazımdı gecikti bir gün, dün kanamam oldu leke tarzında kahverengi değil ped taktım karnim filan da ağrıyordu sonra kesildi akıntı filan dahi olmadi sanki adet olmamışim gibi niye öyle oldu doktora gitmeli miyim