Merhabalar 3 gün oldu kızıma tuvalet alışkanlığı kazandırmaya başladım, ilk gün 1 defa tuvalete gitti geri kalan hepsi kaçamak oldu. 2. Gün artık dayanamayıp bez taktım sabahtan akşama kadar dışardaydık bezi kupkuru kaldı eve gelir gelmez tuvalete oturttum direk çişini yaptı. 3. Gün artık kaçamak yok her tuvalete götürdüğümde yaptı tek sıkıntı çişim geldi demiyor ben götürdüğümde yapıyor. Ne zaman çişim geldi diye bilgilendirme yapar sürekli ben sorup götürüyorum her sorduğumda hayır deyip ya da hiç cevap vermiyor.