tugceakay bende 10 ekimden beri kullanıyorum dikişlerimin fazla olması ve antibiyotik kullanmamdan dolayı düzgün oturup emziremiyorum bu mamayı veriyorum şuanlık sadece bağırsaklarını bayağı gazlandırdı ama anne sütündede durum aynı alışma sürecindeyim bende sizdede durum gazlı mı ?