Mlkee Arkadaslar merhaba kızım 19 günlük 3 gündür yüzünde sivilce gibi seyler çıkmaya başladı ve her gecen gün artıyor başta geçer kilo alıyor ondan dediler ama gittikçe çoğalıyor yarin doktora götürecem ama bilgisi olan var mi biraz olsun icim rahatlar en azindan iyice kapladı çünkü yüzünü :(
Sevde123 Benim kiziminda ilk başlarda sivilce gibiydi geliştiği icn çıkar dediler daha sonra çok arttı kafasının içinde kulağında vücudunda her yerini sardı doktora götürdük yeni doğan döküntüsü dediler 2 ayın sonuna doğru geçti birde benim kızımın zeytinyağına alerjisi vardi bizde küçük bebekleri hep yağlardık doğal yag vücuduna iyi gelir diye oda kızartıp yan etki yapmıştı yagi bıraktık kızımda büyüdükçe geçti smdi 4 aylik hiç bişey kalmadi
Rzy Bizde de aynı sıkıntılar oldu malesef dontorumuz bize mustelanın stelopıa serisini önerdi losyonu ve şampuanı çok iyi geldi. Cildi kuru oldugu için olabilir nemli tutmak gerek demişti sık sık banyo yaptırıp günde 2-3 kez losyonu kullanıyoruz
Sevde123 ikos58 alerjik olabilir bizim yeni doğan döküntüsüydü büyüdükçe geçti çok şükür smdi kalmadi. Geçmiş olsun