uykusuzanne__ Püf noktası var mı acaba güzel yapan varsa tarif verir misiniz 🌼baya hastayım kaç gündür canım kestane istiyor bugün buldum yarın yapacağım ama ben çok iyi yapamıyorum sizden tarif almak istedim
mondecaidensecmeler uykusuzanne__ bir tarafına kesik atıp sobanin üstüne koyuyoruz ya da fırınına o da ayrılıyor alıp yiyoruz😂 çok bir espirisi yok😂
Pamukhanim_ uykusuzanne__ ben biraz haşlıyorum çizik atıp sonra fırın tost makinesi veya airfyr de yapıyorum
ummukerem uykusuzanne__ kesik atıp yarım saat ılık suda bekletip 18 dk aifryda yapıyorum çok güzel oluyor 😋
uykusuzanne__ mondecaidensecmeler ay soba olsa keşke ya içine su falan koyolar direk tepsiye koyup fırına mı atıyorsun
uykusuzanne__ mondecaidensecmeler güzel oluyor mu peki bende fırında deniyim olmazsa hiç fırında denemedim daha önce
mondecaidensecmeler uykusuzanne__ yıllardan beri öyle yapıyoruz lezzetine bişey olmuyor içine öyle sinmiyorsa başka arkadaşların yazdığını dene
kelebegiminannesiyim uykusuzanne__ 1 bardak su koyuyorum. Su kaynayıp bitiyor zaten sonrasında kabukları açılmaya başlıyor
maygirl uykusuzanne__ gecmis olsun🌸eşim cok guzel yapar.yaparken bakmistim.hatrladgm.kadari ile anlatayim.suyun icine atip bekletiyor biraz yumuşuyormus onlar.sonra ckarinca guzelce kurular.bıçakla cizer airfryere atar.guzelce kizartir beğenerek yerim.sewmem pek 2 3 tane anca yerim ama guzeldi.
mavili_kelebek uykusuzanne__ kestanenin bombeli kısmına kesik at ve sıcak suya üzerine bi kaç yemek kaşığı şeker at beklet en az yarım saat sonra fırına at mis gibi açılır. Ya da biz haşlayarakta yaparız aynı şekil kesip tuzlu suda kabukları açılana kadar haşlarız. Oda ayrı güzel olur.Airfreydede pişirebilirsin var ise 180 derece 15 dk da mis gibi oluyor