9 aylık bebeğim geçen hafta hapşırmaya başladı doktora gittik hafif bir nezle geçirdiğini söyledi ciğerlerini dinledi bogazına baktı herhangi bir ilaç vermedi sadece burun spreyi dışında o zaman ses kısıklığı yoktu 3 gündür sesi kısıldı burun akıntısı hafif devam ediyor hapşırıkta hafif biraz tedirgin oldum nedir bu ses kısıklığı nezleye mi bağlı acaba bilgisi olan var mı doktora gideceğim yarın ama bir sormak istedim tecrübeli annelere fikrinize ihtiyacım var