newwmommy benim evde bir hayvanım yok fakat ikinci çocuğum iki aylıktı asla hiçbir şeye yetişemiyordum o yüzden aldım şu an gerçekten çok çok çok rahatladım bebeği olanlar için aşırı rahatlık bazen halıların köşelerini altını ben süpürüyorum duvar diplerini köşeleri ben alıyorum 15 günde bir onun dışında hep robota ait