zmrmry ben 6 aylık falandı sarısını verdim 3 gün kuralı uygulayarak 2 gün az az verdim 3.gün 1 yumurta sarısı verdim. Alerji göstermedi çok şükür. 7.ayda da yumurta beyazına başlattı doktorumuz. Şuan 8 aylık hem beyazını hem sarısını veriyorum. Biliyorsunuzdur artık aşı takviminde 9.ay aşısı zorunlu hale getirildi ve sağlık ocağından aradılar beni 9.ay aşısına gelmeden bebeğinize hem beyazını hem sarısını mutlaka 3 gün kuralıyla denettirin alerji göstermemesi gerekiyor yumurtaya alerjisi olan bebeğe yapmıyoruz dedi önemli bir konu bu bilginiz olsun sizinde