Divayorgunxx Etiketinde yazıyor mu? Ensesine dokun soğuksa üşüyordur, ben oradan anlıyorum. Tog değerini bilemezsen yaşadığın ortamın sıcaklığına göre alma imkanın varsa al, derecelere göre yazıyor zaten. 20-21 derece hava ben 2 tog kullanıyorum mesela. Ayrıca içine uzun kollu zıbın giydiriyorum. Üzerini örtmüyorum