Gizeembkm yurumesinyaza denk geldiği için ilk adım ayakkabısını vicconun yanları açık olandan aldım. Şimdi kış içinde ışıklı botu vardı onu aldım o kadar güzel ki hem çok rahat hemde sıcacık tutar ici kürklü. Başka Adidas spor ayakkabı aldım ama hiç ilk yürümeye başlayanlar için uygun değil aşırı sertti iade ettim direkt. Vicco ilk adımda çok iyi botları tavsiye ederim benim ki 18 aylık