İyi akşamlar güzel anneler size bir sorum olacak
Oğlum 14 aylık çarşamba günü biranda emmeyi bıraktı ne yaptıysam asla emziremedim sağdım biberon ile vermek istedim yine almadı zaten bunun içinde post açmıştım azı dişi çıkıyordu dün yarmış dişini sanırım rahatladı bugün denedim emdi uykuya geçişlerde kolay oluyor ama bilmiyorum ne yapsam zaten 5 gündür emmiyordu ikimizde alışmıştık ama emerken de ayırmak için erken mi diyorum kafam karışık