sibelcik Arkadaşlar merhaba temassız ateş ölçer kullanıp memnun kalan var mı aranızda Marka fikir ve önerilerinize açığim
Seyma_29_ sibelcik temassız değil kulaktan ölçer kullanıyorum daha iyi sonuç verdiği için Braun marka benimki memnunum