Cennet70 Merhaba hanımlar iyot kullanan var mı aranızda acaba sosyal medya da bi doktoru takip ediyorum herkes çok geri dönüş yapıyor iyot kafesi olsun içirme olsun iyotu suya koyup odada durması hakkında vs vs kullanan var mı merak ettim
Aysee_38 Cennet70 hüsnü eren o ama ben güvenmiyorum aldım bir iki defa iyot denedim fayda görmedim ama riskli tiroit için ondan bence uzak durun.
Cennet70 canparem11 a vit. Bilmiyorum ama iyot aynı iyottur muhtemelen ay feri dönüşleri okudum öne çıkan sabitlerde hasanhüsnü erenin ne kadar övülmüş bende buraya sorayım dedim annelerimiz bilir diye
jap Cennet70 öksürük balgam için akgünlük sakızı daha etkili ama. Ben kendimde de çocuklarda da daha çok fayda görüyorum akgünlük ile
gamze464633 jap nasıl kullanıyorsunuz 6 buçuk aylık kızım ve 4 buçuk yaş kızım öksürük başladı 1 haftadır
jap gamze464633 eski bi tava küçük olsun içine yağlı kağıt koyuyorum bir tutam akgünlük sakızını koyuyorum. Ocakta yakıyorum. Baya bi duman çıkıyo. Tavanın üstüne yün yastıklar var minik göğüse kapatmalık el kadar onlardan koyup dumanı çektiriyorum yüne. Yün yoksa bez olur ağız mendili olur havlu olur. Sakız yandıktan sonra altını kapatıp duman bitince yastığın çok sıcağı geçince çocukların göğsüne koyuyorum. Genelde gece uyuduklarında yapıyorum sabaha kadar duruyo. 3 günde kesiyo resmen.
Cennet70 Aysee_38 tamam canım sağol ben geri dönüş yapıyor ya onları görünce buraya sormak istedim teşekkürler