selinkumsal10 1 yaşında kızım var 2 gündür burnu akıyordu bugün ise öksürük de olmaya başladı. Ve balgamlı öksürüyor şuan , balgamı atamıyor uykusundan uyandırıyor :( Nebulizatör yapsam işe yarar mı Balgamı nasıl attırabilirim öksürüğü az da olsa keser mi??
Pirasalipuding selinkumsal10 merhaba biz çok yeni atlattık dediğiniz gibiydi. Başlarını yükselttim ılık ballı su içirdim bol bol burunlarını çektim. Oda için buhar makinası henüz almamıştık bu yüzden elektirkli ocakla odalarında yarım saat kadar kısıkta serum fizyolojik eklediğim suyu kayanattım nem olması açısından. Ve son olarak odaya soğanı kesip karanfil saplayıp koydum. İnanırmısınız su kaynattığım gün hiç öksürmediler bunu buhar makinam gelene kadar her akşam yapacağım sizede tavsiye ederim ama dikkat edin asla sıcak suya ulaşamasın uyuduktan sonra çıkarın odadan . Birde mentollü şeylerden viks gibi şeylerden uzak durun onları doktor önermedi bize daha küçük ciğerlerini mahveder diye
selinkumsal10 Pirasalipuding Çok teşekkür ederim, Allah razı olsun 🫶 ısıttığınız suyu neye koydunuz ve ne kadar sıklıkla değiştirdiniz suyu
Pirasalipuding selinkumsal10 ısıtmadım baya odada su kaynattım 😅 yüksek bir yere koydum ulaşamıyorlardı. Tencereye su koydum ve içine serum fizyolojik ekledim yatmadan yarım saat önce kaynattım(kaynamaya başlayınca dereceyi düşürdüm) ve kızlarda o odada vakit geçirdik (balgamı yumuşasın diye) sonrasında serum fizyolojik sıkıp burunlarını çektim. Başlarına yastık koyup uyuttum. Uyuduktan sonrada bir 10 dk daha düşük devirde kaynadı su sonra aldım odadan. Tabi bu dediğim buhar makinanız yoksa eğer varsa uğraşmanıza gerek yok. Bu arada odanın kapısını tamamen kapatmayın aralı dursun bunaltıp terletmesin
Emine-ozkya Merhaba çok geçmiş olsun ❤️🩹 bizim çocuk doktorumuz eğer iltihap görmezse asla şurup vermezdi hatta başka doktora gitmiştik öksürük için o da işe yaramamıştı. Kendi doktorumuzun dediği bol bol serum fizyolojikle su sıkıp aspiratörle çekmek. Öbür türlü bütün sümük ve mukuslar genze gidip öksürük yapıyormuş. Bize 7-8 kere burnunu açın dediğinde ben şaşırıp çok değil mi demiştim ama hiç tıkalı olmaması gerekiyormuş. Geçenlerde yine başlıcak gibi oldu bende hemen burnunu temizledim gece de nebülzatör verdim 2 güne toparladı hemen