beyaz1 kızımda gaz olmuyor oğlum dişten ötürü huzursuz. Gazlarını da rahat çıkardıkları için veriyorum. Kuzu kıyması kullanıyorum dana denemedim ama sakıncası neden var o konuda inanın fikrim yok. Ben saat on ya da on bir gibi kahvaltı veriyorum çünkü öncesinde bir uykuları oluyor o uykuyu almadıkça rahat kahvaltı yapamıyorlar. Köy yumurtası olduğu için küçük yumurtalar. Bir tanenin sadece sarısını bir bebeğe veriyorum.