Dorukmustafa Kızlar bugün babaannesine bırakmıştım oğlumu. Öğlen on iki gibi bazalı yataktan düşmüş. Ben yeni öğrendim. Gözlemlemiş annem herhangi bir morluk kızarıklık da yok. Her düşmede hastaneye gidilmeli mi ne yapılması lazım ilk defa düştü
17062019 Dorukmustafa benim oglum da bazali yatagimdan dustu hastaneye goturduk cunku iki burun deliginden kan geldi.rontgen cektiler.2 saat orda durduk kusma olsaydi tomografi cekeceklerdi.cok sukur ki olmadi.hayatimda bu kadar korktugumu hatirlamiyorum
Merrcimek Dorukmustafa Tam 4 kere bizim yataktan düştü. Kafasını vurmadı çok şükür ama gözlemledim çok şükür birşey olmadı.
aramzamzam Dorukmustafa benim bebeğim de düştü koltuktan başında hafif kızarıklık vardı ama cok şükür cok korktum takip et sende kusma huzursuzluk falan yoksa bişey yoktur inşallah canm geçmiş olsun
MayneymisAltintop Canım merak etme ilk 3 saat önemli sıkıntı çıkmasıysa bir şey olmaz Allahın izniyle. Doktorumuz bu şekilde bilgi vermişti bize😊