Deletedmom2987 Evet, bende de ilk çocuk, daha önce kardeşimin bebekliğine de şahit oldum ama o bu kadar ağlamıyordu sakin bir bebekti. Benim kızım fena, bi de anne sütünü daha çok seviyordu, ama sütüm gelmeyince de ağlıyordu, çok üzülüyordum, ama şimdi en azından mama hazır olana kadar ağlıyor daha kısa bi süre ) 8 ay geç değilmi ek gıda için? Bize 4-den yavaş yavaş alıştırmağa başlayın, 6-da geçin dendi.