Busrabsr Kızlar bıktım artık ınadından laf dinlememesinden ınsan kendıne günlük kızdırırmı yaptıgı hersey kızdırıypr benı bıktırdı ınanın kardesı var ona bıle etmedıgı ezıyet kalmadı napıcagımı sasırdım inadı cok kötü ne yapmam gerekıyor bılmıyorum artk
anneee5 Busrabsr benimki de aynı her gün kardeşini dövüyor çocuğu sürekli sıkıştırıyor bende napacagimi bilmiyorum gerçekten bu dönemde çok inat oluyorlar galiba bu arada bizimki 3,5 yasinda
anneee5 Busrabsr bende aynı durumdayım tek başıma idare etmeye çalışıyorum ama çok zor Allah yardımcımız olsun
anneee5 Busrabsr yapma demek kar etmiyor artık kıskançlıkta had safhada bizim onunla oynasam kucağıma alsam çocuğu öpsem hemen gelip çocuğa vuruyor sıkıştırıyor sonra da şaka yaptım diyor
anneee5 Busrabsr bir yerde dinlemiştim kardeşler arası kıskançlık varsa şiddet varsa küçüğü koruyun büyüğü sevin diyor yapıyorum ama bizde pek işe yaramadı bir de siz deneyin
Kubra-34 Ayyy bende ayni durumdayim simdi uyuttum 1 aydir hasta iyice nazlandi surekli agliyor aşiri inat dedigim olsun istiyor boşanma asamasindayim tek başimayim valla oturup aglayasim var şuan bağira cagira bazen okadar doluyorumki 😭
twobabymom_ 4 yas benimki de ayni aşırı inatçı ne kadar iyilikle güzellikle söylesem bir sey yapmasını o kadar yapmıyor bağırtana kadar uğraşıyor