sevaltenekeci Kızlar Türk kahvesi makinesi önerisi alabilir miyim anneme alıcam da karınca hatır aldım sütlü 1 yıldan sonra bozuldu ya
Gul-42 sevaltenekeci 5 yıldır arcelık kullanıyorum bırsey olmadı arkadasımada hedıye almıstım karacadan oda kullanıyor ıkı yıldır
barankus Bende arzum rich spin m var hic memnun degilim.ilk sutlu kahve yapmamda ic kaplamasi soyuldu pahali ve berbat bir makine.gozum korkmaz da ici celik olsun istiyorum.