mutluanne02 benim oğlum da 2 hafta sonra 18 aylık olacak hemen hemen aynı kelimeler var aba,baba, dede, mama, meme, annane, tam olmasa da anne, ham, gak gak, kendi çapında kedi köpek çağırıyor ama hala anlayamadım ve ben şimdiye kadar hiiç telefon televizyon izletmedim ama bana da az geliyor bence çocuğun kendine kalmış bişey etkinlik desen yapmaya çalışıyoruz sürekli ama çabuk sıkılıyor sürekli konuşuyoruz ama bu kadar yani kelimeler eltimin oğlu daha 1 yaşında bile olmadan telefon televizyon içine girdi şakır şakır konuşuyor