Karanirem hazal3421 benim oğlumu hep böyle ısırıyor ya alerjik bişey stilex jel ve zaditen damla veriyorum sönüyor ama lekesi uzun bi süre geçmiyo ya aylarca hatta koyu bi leke bu sivrisinek ama alerjik durumla alaklı bence
hazal3421 Karanirem evet ne ısırmış ise alerji olmuş alerji iğnesi yaptık çocuk hemen rahatladı uyudu ,🥹